JULAFTON

Vet att jag varit dåligt med att skriva här, och det ska det bli skärpning på, förhoppningsvis. Ska snarast skriva om min sista vecka innan jullovet, men för det behöver jag lite tid och lugn och ro, och det känner jag inte att jag har just nu, det är ju ändå trots allt julafton.

Morgonen började med lite födelsedagsfirande av broder Adam som faktist fyller 18 idag, Grattis honom! Sen blev det julklapps utdelning vid granen. Jag fick en kameraväska, en klocka och en cd-spelare. Sen blev det att göra sig iordning. Största delen av dagen har spenderats hos farmor och farfar med pappas släkt. Mycket trevligt dag med underbara människor och mycket god mat. Där fick jag en filt och pengar, alltid bra att ha liksom. Nu är frågan vad jag ska göra med dom.

Nu sitter jag hemma i soffan, näjd med dagen. Ska käka lite gröt med mamma, Jonas och Adam snart, sen blir det sängen.

Morgnon kommer hela tjocka släkten hem till oss för julfirande. Kommer bli både kul och jobbigt. Blir ju mycket att fixa när man ska ha 29 gäster på besök. På kvällen blir det iaf hotellet och fest. Man måste ju passa på när man är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0