Söndag.

Idag går tåget 20.08 från stationen i Nässjö. Skönt att slippa åka ända ut till Kungsängen idag. Tar ju bara några minuter med t-banan till K1, super. Måste nog ta och köpa mig en mini-pc snart med. Det är ju inte lite långtråkigt att sitta på ett tåg i ungefär 3 timmar och inte ha något att göra. Så det blir nog en nästa helg. Någon som har ett bra förslag på dator? Den får dock inte vara för dyr, men samtidigt bra.

Nu ska jag äta mammas nybakta lussebullar och sen blir det lite julskyltning på stan. Senare kommer mormor och moster för att fira brorsan lite så då blir det tårta. Nyttig dag känner jag, men så är det när man är hemma.

Hörs nästa helg // Nea


Kommentarer
Postat av: Maja Öberg

Jag såg dig på julskyltningen (stavning)

2009-12-09 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0