10 - okt - 09


Ångest, den där jävla ångesten.
Känslan av att känna sig otillräcklig,
ensam och helt förstård på samma gång.
Vill inte lämna allt och alla.
Kommer sakna allt för mycket.
Samtidigt vill jag verkligen detta.
Jag hoppas jag klarar det, jag ska klara det.
Du är stark Linnéa, innerst inne vet du det så väl.
Man får vara ledsen, det är alla ibland
och just idag är det min dag.
Jag kan inte säga mycket annat än att det är jobbigt,
mycket jobbigt.

// Nea


Och förresten, jag hatar fotboll.
Och grattis alla gymnaster som lyckades så
bra på tävlingen,kommer sakna er sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: moa

Vi kommer sakna dejj med nea <3

2009-10-10 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0