14 - okt - 09

11 dagar kvar till inryckning, helt sjukt!

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera, fy på mig. Det har dock inte hämt mycket. Veckan har än så länge bestått av jobb och träning, mindre intressant.
Skönt dock att jag inte ska jobba nästa vecka så jag har en vecka att vila upp mig inför inryckningen. Har bokat biljetter idag. Åker kl 07.08 måndagen den 26 för dom som vill veta. Så får nog bli avslutningsfika på onsdag med silver om dom vill ha fika förståss, men det tror jag dom vill.
Imorgon ska jag köpa inlägg till lumpen kängorna så jag slipper få ont varje gång jag är ute och går. Hoppas verkligen det funkar. Plattfot suger verkligen.
Äta lunch hos farmor imorgon med. Undrar vad det blir för något gott.

Och nästa vecka blir det troligtvis Göteborg med mamma på torsdag och sen gymnastikläger på lördag, gillas stenhårt. Kommer dock ha världens träningverk dagarna efter.


hide and seek . hide and seek . hide and seek . hide and seek .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0