2 - okt - 09

Rolig dag på jobbet faktist! Pappa kastade plommon på Olle när han körde truck. Då ville han hämnas så han jagade mig och skulle trycka upp plommon i fejset på mig för han trodde det var jag som kastade. Han misslyckades dock för jag var lite snabbare haha. Hela trucken är numera kladdig av plommonsaft, mys.  

Blir en lugn och skön kväll hemma med mamma framför tvn. Hon ska precis tända en brasa och snart ska vi kolla på idol. Åt kinamat nyss med, mums. Min mamma är super bäst, bara så alla vet!

Imorgon ska det bli sånt väder att man inte ser i Sverige. Iaf inte på väderkartan! Jag, mamma och Hugo ska ut i skogen och plocka svamp. Hoppas inte det där dumma snöovädret kommer bara, för då blir det nog en innedag. Tråkigt i så fall. Sitter ju inne hela dagarna nu så vill ut och få lite frisk luft!  


Saknar hårfärgen på bilden lite då med va. Men orkar inte hålla på
och färga håret stup i kvarten så får allt hålla mig till det blonda ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0