20 - okt - 09

5 dagar kvar

Idag blir det lite blandat. Ska bland annat ner till arbetsförmedningen och skriva ut mig samt till Montico och lämna tillbaka kläderna och så. Tar nog med Hugo. Får hoppas han klarar sig utanför så länge. Han är dock inte van vid det, men om man inte övar så lär han ju sig aldrig.

Träningen igår var bra, både gymnastiken och ridningen. Dock gick man hem med tårar i ögonen när man vet att det bara är en enda träning kvar. Känner på mig att det kommer bli mycket tårar och kramar på onsdag. Ridnigen var med kul som sagt var. Dock fick min häst, Carmen, ett ryck när vi skulle galopera så var sjukt nära att ramla av. Stark som man är klarade jag mig.

Och så längtar jag lite till på lördag, för då blir det gymnastikläger i Växjö med Christine, Kajsa, Sofia och Matte. Ska bli kul med lite dubbelvolter och sånt innan man lägger gymnastiken på hyllan för ett år eller så. Hoppas jag kan va med och träna på helgerna och så ibland, och så behövs jag tydlingen på lite tävlingar, yey!


tjej i lövhög. mysigt och blött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0