22 - okt - 09

Tack alla tjejer i silver, svarta och Mattias för dom jättefina hejdåpresenterna. Kommer sakna er hur mycket som helst! Som tur är kommer jag tillbaka på helgerna ibland, och då ska jag köra stenhårt med er, bara så ni vet.

Idag var jag i Göteborg med mamma, jätte mysigt. Köpte lite smått och gott, men mest nöjd är jag ändå med skorna. Tack så mycket för dagen mamma!

Och på lördag blir det gymnastikläger i Växjö med Christine, Kajsa, Sofia och Mattias. Jag är taggad till tusen, ska kötta järnet!! Men tråkigt samtidigt, sista dagen med Christine på ett bra tag. Kommer sakna dig massa mest tjejen <3 du underbara människa.
'
massa fina saker <3 tack tack tack! ni betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0