23 - okt - 09

Bara 2 dagar kvar i friheten. Spänningen stiger mer och mer. Lite nervös börjar man allt bli. Ska ner och boka om tågbiljetten idag så jag kommer dit i tid. Jobbigt att dom skickar brev i sista sekunden att vi ska vara där en och en halv timma tidigare. Drömde mardrömmar om lumpen härromdagen, mindre roligt. Drömde att jag missade tåget och fick betala 700 kr extra för att komma med ett annat tåg. Sen så hade jag fel kläder på mig och allt var i princip fel, så magkänslan på morgonen var inge vidare. Men nu är den bra igen!

Stor del av gårdagens tankar gick åt att komma på vad jag lagt alla mina kort, tex körkortet och mitt bankkort. efter några timmars letande hittade jag dom i en väska under sängen. Tur det, för att beställa nya kort kändes inte så bra just nu.

Bästa igår: Skrattade jag så mycket att jag grät, två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0