25 - okt - 09

0 dagar kvar. Imorgon gäller det. Idag är sista dagen i frihet på 11 månader. Känns spännande och läskigt på samma gång. Imorgon klockan 06.42 går tåget till Stockholm och sedan vidare med pendeltåg och buss till Granhammar och Livgardet. Nervositeten i magen har inte riktigt kommit än, men känner att den är på väg. Måste packa alla hygienartiklar jag behöver, och det är många fler an vad man först tror. Blir nog en tung väska ändå. Måste ju ha med lumpenkängorna med, och dom är inte lätta.

Och vad hhänder när man säger "Det enda som inte får hända på gymnastiklägret är att jag skadar mig, typ stukar foten eller något"? Jo självklart, jag stukar foten, rejält! Illa illa, men man får ju göra det bästa av det. Så nu går jag runt haltande med lindad fot. Får nog stå över löptesterna första veckan men annars ska jag försöka vara med på det mesta.

Förutom stukningen var lägret riktigt kul. Christine, Kajsa och Sofia är ju helt underbara. Ni är så himla duktiga tjejer, kommer verkligen sakna er. Blev några dubbelvolter till uppbyggnad, men missade tyvärr den vanliga trampetten på grund av foten, mest synd. Hade verkligen velat göra några dubbelvolter nu innan inryckningen. Körde sträckt volt med helskruv öppna handvolt med, för dom som nu förstår vad det betyder så är det svårt, men kul.

Så nu får jag allt ta och säga hejdå till alla på ett bra tag. Hoppas på att få komma hem och först tre veckor. För dom som inte vet vad jag ska göra så ska jag rycka in i lumpen som beriden högvakt i Stockholm. Det innebär att jag bland annat ska rida och vakta slottet.

Kommer sakna alla jätte mycket, men vi ses ju snart igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0