3 - okt - 09



Jag är massa massa fotosugen och tycker det är för dåligt väder för att fota, suger. Lugn dag, lugn helg. Var på stan en sväng med mamma. Hon köpte skor, jag köpte inget. Är surt när man är pank och får lönen en dag efter inryckning, fint. Jag har ju pengar när jag kommer hem på helgerna då iaf, brabra. Ikväll blir det film och godis med mamma. Kanske lite gh med, om jag orkar hämta gitarrsaken hos pappa. Imorgon blir det träning med svarta och silver. Borde verkligen springa med, och gå med lumpen kängorna!

Idag gillas: Disneydags, godis och äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Rebecka

det var gott med godis och äppelpaj i går :) Kommer sakna dig när du rycker in :(

2009-10-04 @ 23:10:30
URL: http://bertrandius.blogg.se/
Postat av: 4e 08-09

lycka till på 4e du kommer trivas ^^

2009-10-07 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0