7 - okt - 09

Oj oj oj, bara 18 dagar kvar tills jag rycker in. Spänd och nervös, men o så jag längtar!

Och jag hatar det svenska vädret. Var äckelregn när jag cyklade till jobbet. Som tur var tog jag på mig regnkläder, men man blev ju fortfarande blöt i hela ansiktet och så. Mascaran var över halva ansiktet när jag kom fram, kul. Dagen gick ändå snabbt. När jag cyklade hem hade jag tråkigt så bestämde mig för att cykla snabbare än en lastbil som åkte bredvid mig, och tusan vad jag cyklade! När lastbils chauffören såg mig tutade han och gjorde tummen upp, sen blev jag glad.

Träningen gick ganska bra och på lördag är det tävling i Gränna. Kanske blir min sista tävling?! Gör mig ledsen, kommer sakna gymnastiken sjukt mycket när jag är uppe i Stockholm. Och mest kommer jag saknar Christine, du underbara människa!! :( SAD!

Dagens bästa: Kents nya singel Töntarna, helt underbar!

Kommentarer
Postat av: christine

Du är så jäkla bästbästbästbäst! tänk på alla roliga minnen vi har tillsammans................... tårarna bara faller :'(

2009-10-20 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0