8 - okt - 09

En dag mindre på nedräkningen, bara 17 dagar kvar. Kände att jag låg lite efter med träningen så jag bestämde mig för att dra ut och springa en sväng. Blev två varv runt sjön i regnet, skönt. Men efteråt känner man sig duktig. Fick dock jätte ont i plattfötterna, blev helt svullen och så. Måste verkligen köpa nya inlägg till båda spring skorna och lumpen kängorna så jag kan träna ordentligt. Körde lite styrka efter med, måste ju bli biff haha!

Jobbet gick snabbt och bra. Åt pannkakor hos farmor på lunchen och fick skjuts av pappa till jobbet, så super. har fotat lite med, hade mest tråkigt.

Nu funderar jag på att ta lite glass och glo en stund på tv och efter det blir det sängen. Min katt väcker mig dock vid 04.00 varje natt för att han vill gå ut, mindre roligt. Han slutar dock inte låta förrän man släpper ut honom så har inget val.



xoxo // nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0