10-sep-2009

Började dagen med en promenad på 80 minuter med Hugo, uppfriskande och fräknig. Fotade massa kossor, så söta så.
Drog till pappa för att städa hans hus, alltid bra att tjäna lite extra pengar när man inte har något jobb eller något att göra på dagarna.
Sen blev jag sugen på cupcakes, så det blev till att baka, igen! Min största hobby just nu skulle jag tro. det blev chokladmuffins med rosa frosting, mums!
Sen var det träning med svarta/rosa. Riktigt roliga träningar nu när dom börjat utvecklas så mycket.
På kvällen blev det idol så klart. Och vem är inte med, jo Pilli! Kul med lite kändisar på tv.
Nu blir det snart sängen för att imorgon packa och dra till Stockholm, tummen upp! Är dock lite nervös. Önska mig lycka till!

 
Kossa muuu och Hugo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0