15 sept -09

Blev nog lite för mycket armhävningar igår, mina armar skakar idag! Har börjat träna på att gå i lumpen storna nu med, mycket skönare än vad jag trodde dom skulle vara. Ganska tunga dock men det är ju bara att öva så går det bättre och bättre. Ridlektion igår med, och nu tycker ridläraren att jag är så duktig att jag ska få börja gallopera. Jag har tagit 4 lektioner och vanligtvis tar det en termin innan man får göra det. Nöjde!

Idag blir det troligtvis att baka cupcakes, äpple och kanel smak. Dom är fedt goda! Måste vänta tills mamma kommer hem så vi kan handla ägg, annars blir det svårt att baka. Kanske ta en löprunda ikväll med, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0