17 - sept - 09

Började även dena dagen med att gå runt sjön med mamma och Hugo. Sen kom mormor och Kerstin och fikade.

Och sen ringde telefonen...Det var montico...JAG FICK JOBB! :D grattis mig! Så på måndag börjar jag 07.00 på industrilås, igen. Skönt att jag kommer ha något att göra på dagarna nu då. Kommer dock komma för sent till alla träningar, men det är sånt man får leva med.

Sen blev det att dra ner på stan för en fika med Hanna, mys! Efter det drog jag till Montico och fick jobbar kläder och lite information. Nu har jag nyss ätit hemmagjord pizza och ikväll blir det idol och slappa i soffan.

Men folket, vad händer i helgen? Jag är fest sugen! Vill ut i Jönköning på lördag med Jocke och dom, men om det är 20 kommer inte jag in, och det suger mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0