20 - sept - 09

Helgen har varit super bra faktist. Fredagen tillbringades med Emma och mys framför tvn. På lördagen gick jag och mamma på stan en stund och sen åkte jag till Malmbäck på kalas för mormor har fyllt 75. Sen på kvällen blev det fest! Kom dock sent till förfesten hos Jocke. Halv tio drog jag, Lollo, Malin, Kassel och Rickard till Jönköping. Var på tusen och en natt och sen på en fest på kulturhuset. Hade jätte kul faktist, Lollo är fedt bra. Idag har jag varit i Segerstad med mamma, moster och brorsan och kollade på skolan han ska gå på sen. En skön dag med massa sol och mys. Min bror är lite bättre än dig, bara så du vet.

Nästa helg blir det fest på fredag, tycker jag iaf! Ställer folk på det eller?

Bra helg sup och svälj!


bäääää


brorsan och jag <3 gillas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0