23 - sept - 09

Hard work work! Sen blev det gymnastik träning, har verkligen en dålig vecka, trååååk! men svarta/rosa var så super duktiga idag, så jag är glad ändå.

Dagen på jobbet var med okej. Har dock suttit och stört mig på att tjejen som sitter bredvid jobbar så sjukt långsamt. Och sen blev dagen halvt förstörd när P3 hade uppehåll i 30 minuter och jag var tvungen att lyssna på något annat! Jag klarar ite av typ mix megapol med massa takida och skitlåtar hela tiden. P3 är grejen, gör att arbetsdagarna går sjukt mycket snabbare och man kan sitta med ett leende på läpprana hur tråkigt man än har det. Åh vad bra!

Idag gillas : José Gonzalez, bullar och P3!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0