24 - sept - 09

Jag är Bruce, Linnéa Bruce och du, du är gäst i min värld. Jag vet inte vem du är, vad du tänker eller vad du känner men det skulle vara väldigt intressant att veta. Du vet kanske lite om mig iaf, och mer ska du få veta, så länge du vill.

Det blev jobb idag med. Pappa och jag lunchade hos farmor och farfar och fick äpplepaj till efterrätt. Snälllt! Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag för jag är massa trött. Ska åka och handla med mamma först. Frågan är bara vad man ska laga för mat? Förslag?

Imon blir det jobb och på kvällen förhoppningsvis utgång, fast jag är pank. Ska nog låna pengar av mamma, för jag är pepppå fest. Så många andra ska ju ut nu när det är lönehelg och så. Har ju ite så många helger kvar hemma innan jag rycker in heller så man får ju passa på.

Mamma fyller på lördag med, men vad ska jag köpa?!? HELP!

Puss och hej och kram och vad du nu vill // nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0