26 - sept - 09

Åh, kvällen ïgår vad så bra. Vill göras om snarast.

Började med förfest hos Hanna med en del folk. Sen gick jag och Emma ner till hotellet. På hotellet var det massa trevliga människor som jag saknat, tex bele, jocke och kassel,och fler så klart. Dansade, drack och hade mest kul. Och tack så mycket för cidern Kassel!

Idag är jag lite bakis, men det är det värt. Mamma fyller 45 idag med, grattis henne!! <3
Var i tenhult innan och kollade på naturbruksskolan, trevligt. Sen köpte jag present till mamma, ett halsband fick det bli.

Ikväll blir det tv hos pappa. Hoppas på att det är någon bra film på tv kanske. Annars blir det väll attt hyra. Någon som har något bra förslag?

xoxo // nea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0