27 - sept - 09

28 dagar till inryckning

Helgen gillas stenhårt! Ser fram emot fler sånna helger folket!

Och imorgon börjar en arbetsvecka till. Industrilås är väll inte världens roligaste jobb, men det är endå ett jobb så man ska inte klaga. Och dessutom får jag mer tid att träffa pappa eftersom han jobbar där, bra!  

Och jag gillar texten:
 Det smakar plast, rök och sprit i din mun
När du pratar verkar du jättedum, och du är alldeles för ung
Men det får duga i natt för båda vet att
Det här betyder ingenting

/Markus krunegård - Hela livet var ett disco

Jag vill göra typ vita slingor, någon som kan fixa det på mig?
Och så är jag sjukt foto sugen, lust att vara modell?

xoxo // nea

Kommentarer
Postat av: Anonym

(min) nea är sugen ;)



hälsa pappa!

2009-09-27 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0