29 - sept - 09

Blir jobb denna veckan med, jobbigt men bra. Får dock sjukt ont i ryggen av att sitta hela dagarna så ska tigga lite massage av mamma nu tänkte jag. Har träningsverk i låren sen gymnastiken och ridningen igår med, så man kan sammanfatta det med att jag har ont i hela kroppen. Hoppas det släpper lite tills imon.

Måste bara säga att jag stör mig sjukt mycket på folk i trafiken. Idag när jag skulle åka hem började det med att massa människor kollade på mig, och då log jag lite mot dom som ett litet "hej" typ. Tillbaka får man värsta mördarblicken, tack för vänligheten liksom. Sen Så åker en cyklist framför mig och skriver sms och åker fram och tillbaka på vägen så det är hela omöjligt att köra om. Han håller sniglefart med, suck. Till sist kommer jag om. Då ska jag köra öven en gata då en bil kommer i typ 120. Självklart stannar jag för att inte bli överkörd och då svänger den dummern. Då har jag gjorde mig besväret att hoppa av cykeln och vänta på honom och så svänger han! SUR TJEJ!

Hoppas folk är lite bättre i trafiken imon, annars kokar jag över. Och det var inte bättre när jag cyklade till jobbet igår, typ 2 grader ute och spöregn! Så när jag kom till jobbet var mina byxor så blöta att jag inte kunde ha dom på mig. Som tur var har man ju en så snäll pappa så han fixade ett par nya byxor åt mig, snällt!

Nu kollar jag på House, gillas!

xoxo // nea


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter inte super roligt det du nea :/

2009-09-29 @ 21:22:16
URL: http://bertrandius.blogg.se/
Postat av: johannaekelund

va du skriver bra, fin blogg!

2009-09-29 @ 21:22:20
Postat av: christine

house gillar verkligen!

2009-09-29 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0