lumpen


Och för alla som vill veta så rycker jag in om precis en månad!
FEEEEDT!
26 oktober är en något nervös tjej på livgardet.
Skrämmande men samtidigt så himlans bra!
Det som är lite små jobbigt är att man inte får ha med sig några egna kläder, bara det man åker i och hygienartiklar. Kommer leva i en militärgrön sparkdräckt dom första veckorna innan jag får den riktigt uniformen. Man måste skjuta skarpt innan man är värdig att bära den. Det är samtidigt skönt att alla kommer ha samma kläder på sig, för då slipper man bry sig om hur man ser ut och så.

Och så måste jag ta tag i min träning ordentligt igen. Höll ju på i några veckor riktigt bra, men nu har jag tappat sugen lite, illa! Får ta och springa några varv runt sjön imon, för på en lördagkväll orkar man inte med sånt. Styrka måste jag träna massa med, men har så ont i rygg och axlar efter jobbet så man orkar inte lyfta så mycket. Lite mer styrka på gymnastikträningarna skulle inte sitta fel, får nog se till att det blir så!
TAAAAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0