drilltropp

Idag var det tjänst, jobbigt men kul att träffa alla igen. Dagen har till största delen bestått av drilltropps exercis. Man blir aningen seg i huvudt, men det är ganska roligt. 30 april har vi vår första uppvisning, på kungens födelsedag på slottet, ballt!

Visade upp för Översten idag. Jag blev uttagen bland de 32 av 50 sm fick vara med på uppträdandet, yey mej! Dock så tabbade jag mig lite under själva uppvisningen. Råkade halvt tappa vapnet i en volt men jag löste det bra. Har dock ett blåmärke efter bajonetten på knät nu, ajaj.

Nu slitter jag med lite mysigt folk och kollar på tv, gillas. Blir nog så hela kvällen faktist. Vill ut ich springa, men får host anfall så fort jag anstränger mig. Gör mig frisk nu nu nu!!

xoxo // 305

Kommentarer
Postat av: Renefrida

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-05-24 @ 21:54:26
URL: http://renefrida.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0