söndag

Idag blir det påskmiddg hos mormor med släkten. Helt okej antar jag. Och imorgon ridning förhoppningsvis.

Och så har vi problemet att det inte finns några tåg att boka på måndag, och jag har kollat i typ tre veckor nu. Fullbokat på alla tågen hela dagen. Det får helt enkelt bli så att jag sätter mig på tåget utan bokad plats, så kanske jag får stå, men jag kommer iaf till Stockholm.

Kvällen igår blev inte vad jag först trodde, dock mycket bättre. Jag drog till Emma halv tio för att förfesta, men det blev aldrig utgång. Istället blev det vin, kebebrulle och en massa snack vilket passade mig helt perfekt. Måste göras om tycker jag dåva.


it's you, it's always you..

Kommentarer
Postat av: em

<3<3

2010-04-05 @ 00:03:15
URL: http://mokonoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0