ÅR 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Vädligt mycket, eftersom jag gjorde lumpen. Bland annat skjutit kulspruta, varit med på prinsessans bröllop, gått genom en gaskammare, levt utan mat i 5 dagar, sovit själv under en gran och massa massa mer.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Att inte äta godis mer än på helgerna under lumpentiden, gick fint! Men inte nu längre tyvärr.

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Inte vad jag vet

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Vilka länder besökte du?
Tyskland bara tror jag, två gånger.

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?

En lägenhet i Stockholm, kärlek?

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
3 september MUCK!, 18 Juni Prinsess bröllop.

- Vad var din största framgång 2010?
Att jag lärt mig så mycket om mig själv och lärt känna så mycket underbara människor. Och självklart att jag fått jobb på H&M, vickat som lärare, jobbat på industrilås och fått anställning som MILITÄR! :)

- Största misstaget?
Säkert många

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Slog in en tand när jag slängde mig på ett vapen var nog värst. AJ!

- Bästa köpet?
Mina glasögon så jag slipper huvudvärken.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, glasögon och kläder.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hela lumpentiden.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
LUMPEN!

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare skulle jag gissa på.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Festade och reste.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Putsat ^^

- Hur tillbringar du julen?
Med familjen och släkten.

- Blev du kär i år?
Inte det minsta tyvärr

- Hur många förhållanden?
Inte ett ända.

- Favoritprogram?
Så mycket bättre

- Bästa boken du läste i år?
Låt den rätte komma in

- Största musikaliska upptäckten?
Hm, don't know really.

- Något du önskade dig och fick?
Anställning som militär.

- Något du önskade dig men inte fick?
En lägenhet och en tv.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tror jag mockade bajs, väldigt underhållande!

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Lite kärlek kanske? Vet faktist inte.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
M90 och MÄ

- Vad fick dig att må bra?
Johanna Adler och de andra i 3e pluton.

- Vem saknade du?
Alla hemma i Nässjö

- Årets hetaste kändishunk?
Vet ej?

- Årets största kärlek?
Hästarna i Stockholm kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0