Hästar, bajs och sånt

Början på denna veckan har varit riktigt bra faktist. Har mestadels bestått av ridning och lite teori. I måndags red jag Nils, och han blev lätt min nya favorit häst. Helt underbar trav och galopp. Dock var han lite svår att komma upp på, sjukt stor kille.

Vi har även ridit hel pluton och övat på att rida ute med två och fyra täter, inte jätte kul, men det gick bra. Han börjar med kandar också.

Imorgon är jag stallpost, suck på det. Mocka massa bajs, ta ut hästar i paddoken, mata hästar, sopa, sopa och SOPA!!

Tack för alla fina grattis på födelsedagen!

xoxo // 305 Bruce

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Kul med ridning :)

2010-02-24 @ 22:40:40
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0