puts, puts och puts...

Vaknar med värlödens träningsvärk efter att ha kört stridshinderbanan en gång och den vanliga hinderbanan två gånger igår. As kul vill jag lova, men det känns verkligen idag. Är blå på armar och ben och ont överallt. Dock är det skönt att det känns att det ger någon att träna, gillas.

Förmiddagen idag bestod av högvaktsexercis, och på eftermiddagen var vi på drottningholm för att kolla läget inför högvakterna i sommar.

Sen trodde man att man skulle sluta vid 16.30, men ack så fel man kan ha. Vi fick istället vaxa och putsa ridströvlarna hela kvällen. Kanske inte det mest underhållande, och nu har jag skoputs på hela mig, och det går inte bort! Aja, ska man vara fin får man lida pin så att säga.

Imorgon blir det karbin hela dagen, duger väll antar jag. Förhoppningsvis ska jag ta tag i mitt liv och springa några kilometer med. Kom igen nu!!

God kväll // Brucan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0