Sliten

Dagen har varit hård, men bra! Började dagen ganska lungt med lite radio och signalering.
Sen var det dags för märkestagning på hinderbanan!
Målet för tjejerna var guld: 4,00min silver: 4,15min och brons: 4,30min. Inte alls så lätt som det låter vill jag lova. Tror dock att jag precis klarade ett silver, så jag är skit nöjd. Jag har inte tagit ut mig så mycket på länge. Smakade blod i halsen flera timmar efteråt.

På eftermiddagen blev det exercis, oväntat, not! Gick skit till en början för alla var så sega i huvudet, men när vi gjord en provpågång mot 2:a pluton gick det fin fint. Så nu får vi bara hoppas det går bra på Stockholm slott på fredag då jag ska vara avlösningsförare. Heja mig!

Efter HVO somnade jag visst i sängen en timma. Sen var jag tvungen att vara lite duktig och springa en sväng, så drog 4,1km rundan. Skönt, och så känner man ju sig så duktig efteråt.

xoxo//305 Brucan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0