HELGEN

Ska försöka göra en lång och händelserik helg ganska kortfattad.

Fredag: Tåg mot Stockholm vid 16.00 Blev 2 timmar försenat. Åkte till Lindström. Åt tacos, snackade och sov.

Lördag: Upp tidigt. Pendeltåget till Kungsängen. Träffade Ramqvist och åkte till Livgardet. Info och 15MP, sen tester. As jobbiga styrketester, men det gick faktist ganska bra. Sen lunch och läkarundersökning, gick fin fint. Sen intervju. Gick också jätte bra, men fick tyvärr inte tjänsten. Dom gillade mig jätte mycket som person, men tyckte jag var lite för otränad för att kunna bära 20 kilos packning och massa skyddsplattor och sånt nere i Afganistan, vilket jag förstår helt och hållet. Men jag är glad ändå! Får hoppas på Livbataljon och Livkomp istället. Tåget hem, somnade idigt i soffan.

Söndag: VÄRLDENS TRÄNINGSVÄRK! Kan inte lyfta armarna eller skratta utan att halvt dö. Men det var det värt. Jönköping med Hanna, lite A6, lite foto och så, mysigt. Kvällen i soffan.

Mycket bra helg måste jag säga!

Foto från idag, söndag, kommer senare i veckan.


Godnatt...
Imorgon blir det jobb på H&M, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0