Helgen

Blev en bra helg tycker jag. Åkte till stugan på Resö i fredags med mamma och Jonas. På lördagen eldade vi massa, så det blev en hel del bärande, släpande, sågande och så. Sen på kvällen lagade jag god mat och så tog vi var sitt glas vin, gott. Sen idag, på söndagen, jobbade vi mer i trädgården. Jag grävde och körde skottkärra. Sen sprang jag en sväng runt ön på 30 minuter, uppfriskande och jobbigt. Sen blev det lättlunch och efter det en promenad med mamma och Hugo i det fina vädret. Passade på att fota lite med, kanske slänger upp bilderna imorgon.

Blev inget mer jobb på H&M nu, för dom behövde mig inte mer. Dom hör bara av sig om något blir sjuk. Så denna veckan ska jag passa på att hitta på lite saker mer folk, kanske åka en sväng till mormor, träna lite, shoppa lite med något kanske? Sen måste jg ju söka lite jobb med. Är ju trots allt hemma i 3 veckor till, sen Tyskland, och sen hemma hela december, och då måste jag ha något att göra på dagarna. Så hör gärna av dig om du har några förslag!

Puss och Godnatt // Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0