Snurriga jag!

Dagen har varit bra, men virrig. Skulle jobba till 16, sen skulle jag stanna till 19, sen fick jag gå vid 18 istället. När jag väl gått från jobbet och kommer till tåget står det inte att 18.12 tåget ska komma in, utan 17.37 tåget. Det visar sig att jag gått från jobbet en timma för tidigt, snurriga människa. Så jag gick tillbaka till jobbet och jobbade en timma till. Blev några skratt där, men det får man bjuda på!

Imorgon blir det jobb 11-19.15.

Blir en sväg till Resö med mamma och Jonas i helgen. Jobbar till 19.00 på fredag, sen hämtar dom mig så drar vi direkt. Ska ta ner massa träd och elda en massa, blir säkert mysigt. Får hoppas på att hinna fota och promenera lite också.


Blir en Resö-bild på det. Oredigerad, tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0