helgen

Jag har haft en superhelg, lätt. Fredagen, mys med Enge, Adler och Liljeros med pizza, godis och sånt. Sen på lördagen drog vi till Gurra i Flen på maskerad med plutonen. Hade en super kväll, tack alla, och speciellt Gurra såklart. Idag har jag åkt hem och sen var jag med familjen i skogen på någon skogsdag, var skönt med lite luft.

Kommande veckan ska jag jobba på H&M igen, iaf till torsdag, men förhoppningsvis hela veckan. Måste nog shoppa lite med, var lägesen nu och höstgarberoben skriker efter hjälp. Han ju inget bra att ta på mig, linnen funkar inte på hösten...

Och jag gillar hösten, mys med te och sena kvällar framför tvn. Ge mig mer!

xoxo//nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0