JOBB

Så fick man jobb i två veckor, sitter fin fint måste jag säga. Kanske inte världens glaourösaste jobb, men det är ett jobb och jag är jätte nöjd. Ska hänga upp och larma kläder på H&M i Jönköping.

Och träningsvärken sitter fint idag. Blev kanske lite väl mycket träning igår... först sprang jag 3,2 km, sen tränade jag gymnastik i 1,5h och sen red jag i 1h. Kan inte skratta utan att halvt dö. Men det är skönt att känna att det ger något att träna. Får nog bli 3,2 km imorgon med när jag kommer hem från jobbet, om träningsvärken tillåter. 

Jag längtar till fredag, för då kommer Adler och Engebratt hit. Och på lördag drar vi till Flen, YEEEY!<3

xoxo//Nea


Kommentarer
Postat av: Olafiris

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 18:13:11
URL: http://olafiris.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0