MUCK

Nu har jag muckat, och det känns redan tomt. Tanken att man inte ska tillbaka till alla underbara människor, hätar och befäl. Kommer verkligen sakna allt och alla. Som tur är så får jag träffa en del redan på lördag när det är fest i Flen hos Gurra, gillas! Sen är det ju Tyskland i 11 dagar i november också. Oh vad bra!!

Nu i veckan ska jag bara ta det lugnt och träffa folk. Försöka skaffa mig ett socialt liv här i Nässjö igen, för det har man ju inte hunnit med på sista tiden. Sen nästa vecka har jag förhoppningsvis jobb i några veckor framöver, men det får vi se imorgon.

Har skickat in ansökningar till 15-MP och 13.Säk.bat idag också. Sen ska jag söka lite annat mnilitärt framöver, så förhoppningsvis drar jag tillbaka till Stockholm ovh militärlivet igen.

Nu blir det sängen.
xoxo/ inte längre 305 Bruce...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0