INNE!!

Nu är jag en nöjd och glad tjej! Har gått hela dagen och varit deppig för att jag trodde jag skulle bli tvungen att borra upp låset för 1000 kr och köpa ett nytt lås för ännu mer pengar, men nej så blev det inte!

Jag är nog nästan lite som MacGyver

Jag köpte mig en magnet med ett hål i och band ett snöre igenom. Det firade jag sedan ner i brevinkastet och tog hjälp av en stålgalge (som jag böjde en massa) och styrde magneten. Jag visste att nyckeln låg på högra sidan och efter bara en liten stund hörde ett klirr. Och tro det eller ej, men när jag drog upp snöret satt nycklarna fast på magneten och jag lyckades pilla ut nycklarna och vips så var jag inne!


Magnet med snöre, fiffigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0