Spring i benen

Tog mig en löptur runt tantolunden. Fel plats och fel utrustning på hög nivå. Blev ganska sugen på att sätta mig där med en engångsgrill och en cider i handen som alla andra. Men dessvärre jobbar jag imorgon.

Var i alla fall jobbigaste löprundan på riktigt länge. Värmen och sista långa uppförsbacken drog i benen. Hela ansiktet pulserade när jag kom hem och svetten rann, skönt!

Ett litet tips
Vill du veta hur lång din löprunda är? Gå in på http://www.aktivtraning.se så kan du själv rita upp din runda och se båda hur lång den är, hur mycket du förbränner och lite annat smått och gott. Intressant och bra, tycker jag!


Svettig, röd och trött tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0